IT-palvelut hallussa ja valvonnassa 24/7

Sinä nukut, me hoidamme
Liiketoiminnan jatkuvuuden kannalta yritysten on varmistettava kaksi asiaa: Ensinnäkin se, ettei poikkeamatilanteita pääse syntymään – ja toisekseen se, että jos niitä syntyy, niistä toivutaan mahdollisimman tehokkaasti.
Asiakkaan liiketoiminnalle kriittiset toiminnot, kohteet ja prosessit vaativat ympärivuorokautista hereilläoloa. Kasvun myötä Elmo panostaa entistä vahvemmin ympärivuorokautiseen palveluun ja tukeen: tarjoamme 24/7 hallinta- ja valvontapalvelun yrityksille, joilla on monimutkaista IT-infraa, tietoturvakriittistä liiketoimintaa ja sensitiivistä dataa.
Palvelu tuotetaan sertifioidulla The Elmo Way -palvelukokemuksella.

Milloin 24/7 hallintaa ja valvontaa tarvitaan?
24/7 hallinta- ja valvontapalvelu on kuin liiketoiminnan jatkuvuuden tapaturmavakuutus. Se on ratkaisevan tärkeä etenkin organisaatioille, joiden IT-infrastruktuuri toimii vuorokauden ympäri, kuten verkkokaupat, huoltovarmuus- ja finanssialan toimijat sekä terveydenhuollon järjestelmät.
Yllättävät katkokset, tietoturvauhat tai suorituskykyongelmat voivat aiheuttaa merkittäviä taloudellisia tappioita ja mainehaittoja, jos niitä ei havaita ajoissa. Elmon tarjoama ympärivuorokautinen valvonta mahdollistaa nopean reagoinnin ongelmatilanteisiin, usein jo ennen kuin käyttäjät edes huomaavat häiriötä.
Mitä 24/7 hallinta- ja valvontapalvelu seuraa?
Elmon 24/7 hallinta- ja valvontapalvelu on sovellettavissa lähes kaikkiin IT-palveluihin, erityisesti palvelinten, tietoturvan ja tietoverkkojen jatkuvaan valvontaan ja hallintaan. Lisäksi monet yritykset haluavat laajentaa tukipalvelunsa ympärivuorokautiseksi, jolloin loppukäyttäjät saavat kaikkina vuorokauden aikoina apua ongelmatilanteissa.
Edistyneet valvontatyökalumme mahdollistavat ongelmien havaitsemisen ennen kuin ne vaikuttavat liiketoimintaan. Palvelun kattavuus ja poikkeamiin reagointi sovitaan asiakaskohtaisesti. Tärkeintä on määrittää alusta alkaen selkeät skenaariot ja toimintamallit. Kun poikkeama havaitaan, se eskaloidaan välittömästi sovittujen toimintamallien mukaisesti.
4 syytä valita Elmon 24/7 hallinta- ja valvontapalvelu:
- Ennaltaehkäisy ja nopea reagointi: Poikkeamat havaitaan ja ratkaistaan ennen kuin ne aiheuttavat liiketoiminnalle haittaa.
- Räätälöity kokonaisuus: Palvelutaso mukautetaan yrityksen tarpeisiin.
- Dokumentoidut ja sertifioidut prosessit: Elmon ISO/IEC 20000-1 -sertifioidut toimintamallit takaavat korkean laadun.
- Yhden luukun periaate: Elmo toimii sekä IT-palveluntarjoajana että operaattorina, jolloin kaikki palvelut hoituvat keskitetysti.
Palvelun käyttöönotto – Easy as 123!
- Käydään läpi asiakkaan liiketoiminnan kannalta kriittiset IT-palvelut ja tunnistetaan mahdolliset riskit.
- Sovitaan huolellisesti, miten eri skenaarioissa toimitaan ja mitkä reaktiomallit otetaan käyttöön. Solmitaan palvelutasosopimus, jossa määritellään reagointiajat ja toimenpiteet.
- Maksimoidaan infrastruktuurin vikasietoisuus. Palvelun käynnistäminen edellyttää, että IT-infrastruktuuri on tietyiltä osin kahdennettu ja valvontatyökalut ovat käytössä.
Stay Safe with Elmo, 24/7. Kysy lisää myynnistämme.