💡 Asiakkaat kertovat: Näin Elmo onnistui viime vuonna💫

Kaikki ei aina suju kuin Strömsössä, mutta pyrimme parantamaan tekemistämme joka päivä.
Elmon asiakastyytyväisyyttä mitataan arjessa NPS:llä eli nettosuositteluindeksillä sekä vuosittain laajemmalla asiakaskyselyllä. Näin asiakkaamme arvioivat onnistumistamme viime vuonna:
Ruusut
AKA:n eli asiakaskokemusarkkitehdin aktiivisuus ja vastausnopeus on ollut erityisen hyvää.
Onnistumisia on ollut yhteistyön rakentamisessa sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Keskustelu on säännöllistä ja mutkatonta. Koemme saavamme tuen ja varmuuden siihen, että meillä ICT-hallinta ja -käytännöt ovat luotettavalla tasolla.
Säännölliset, kuukausittaiset yhteistyöpalaverit varmistavat, että asiakaskokemusarkkitehti on perillä siitä, millaisia haasteita yrityksessämme on.
Yhteistyö on sujuvaa. Akuutit asiat hoidetaanripeästi ja ajankohtaisista muutoksista tiedotetaan. Yhteyshenkilö ottaa asiat hoitaakseen, ja kehittämistyötä tehdään yhdessä.
Risuaidat
Kymmenestä asiasta yhdeksän hoituu erinomaisesti. Joskus tapahtuu poikkeus eikä jokin asia toimi prosessin mukaisesti. Tämä on inhimillistä, eikä muuta hyvää, toimivaa kokonaiskuvaa.
Kehityskohteena voisi olla laajemman IT-asiantuntijajoukon saaminen käyttöömme. Olisi hyödyllistä syventää yhteistyötämme, jotta voisimme tukeutua useammissa erikoisosaamista vaativissa
asioissa Elmon puoleen.
NPS eli nettosuositteluindeksi mittaa asiakkaiden suositteluhalukkuutta.
Luku vaihtelee -100 ja 100 välillä. Elmon NPS vuonna 2024 oli 82,4 💫
Olemme juuri saaneet tuoreet asiakaskokemuskyselymme tulokset ja ne kertovat meille, missä olemme onnistuneet ja missä voimme olla vieläkin parempia. Kiitos, että saamme tehdä (työ)päivistänne parempia ❤️
Ollaan yhteydessä,
Elmo