I’m with

Janne Aaltonen

Toimitusjohtaja

“Elmo on toimialan ainoa yritys, jossa asiakas on aidosti prioriteetti #1 kaikessa tekemisessä ja päätöksenteossa. Palvelu on ainutlaatuisen yksilöllistä, mutta valikoima ICT-alan laajin. Varmistamme yrityksesi menestyksen – nyt ja tulevaisuudessa.”

Vesa Pääkkönen

Myyntijohtaja

“Meille hyvä palvelu on sitä, että ollaan asiakkaan kanssa samalla puolella pöytää. Tehdään asiat niin hyvin, että asiakassuhde syvenee kumppanuudeksi. Ennakointi, nopea reagointi ja ihmiset ovat toimintamme ytimessä.”

Mika Ahola

Avainasiakaspäällikkö

“Elmon kumppanina voi rauhassa keskittyä omaan liiketoimintaan ja satsata kaikki ydinosaamiseen. Me hoidamme ICT-asiat. Piste.”

Jenni Hyry

Markkinointi- ja viestintäpäällikkö

“Täällä on ihmisillä aito lupa kehittää ja räätälöidä palvelua asiakkaan parhaaksi. Kun ollaan tarpeeksi sisällä kumppanin liiketoiminnassa, nähdään myös mistä hänen asiakkaansa hyötyvät.”

Heikki Lampinen

Avainasiakaspäällikkö

“Emme halua vain ratkaista ongelmia vaan huolehtia, ettei niitä tule edes vastaan. Siksi IT-ympäristön toiminnan ja tietoturva-asiat voi hyvillä mielin jättää Elmon osaaviin käsiin ja keskittyä omaan päätoimeen.”

Sakari Siren

Järjestelmäasiantuntija

“Nautin työssäni ongelmanratkaisusta ja siitä, että voin ennakoivasti parantaa asiakkaan työpäivää. Huolehdin järjestelmät ja tietoturva-asiat kuntoon ennen kuin asiakas edes huomaa niiden vanhentuneen.”

Sari Toivola

HR-päällikkö

“Jotain hyvästä fiiliksestä kertoo työpaikan imu. Meillä on lukuisia paluumuuttajia, jotka ovat jossain vaiheessa lähteneet uusiin haasteisiin, mutta palanneet takaisin.”

Ville Lammi

Asiakaskokemusarkkitehti

"IT:llä ei ole itseisarvoa: se on olemassa vain ja ainoastaan liiketoimintaa varten. Jos emme ymmärrä asiakkaan liiketoimintaa, emme voi auttaa häntä menestymään. Elmo on aidosti asiakkaan puolella; lisäksi puhumme suomea, emme IT:tä."

Taina Tuomisto

Tietohallinnon asiantuntija

“Tietohallinnon asiantuntijana innostun siitä, kun löydän asiakkaan haasteeseen oikean ratkaisun ja pääsen toteuttamaan sitä. Meillä on Elmossa ihan mahtava meininki!”

Tapani Mäkinen

Kehityspäällikkö

“Kumppanuus tarkoittaa, että ollaan syvällä sparraamassa asiakkaan liiketoiminnassa. Kun kommunikointi sujuu ja tieto on ajan tasalla, voidaan proaktiivisesti tarjota parempia ratkaisuja.”

Ville Heinäjoki

ICT-asiantuntija

“Asiakkaidemme haasteet ovat meille mahdollisuuksia osoittaa, että olemme aina luottamuksen arvoisia. Vastavuoroisesti toisiltamme oppien olemme yhdessä toimialojemme mestariainesta.”

Mikko Saarenpää

Asiakaskokemusarkkitehti

“Tehtäväni ei ole myydä vaan ymmärtää, sillä asiakaskokemus nojaa luottamukseen. Ratkaisuissa usein yksinkertainen on kaunista: paperilla hieno himmeli ei välttämättä käytännössä toimi. Meillä kaikki lähtee rehellisestä, rennosta ja ihmisläheisestä otteesta.”

Juhani Koskinen

Avainasiakaspäällikkö

"Olemme huomanneet, että oikeankokoinen toimija on asiakkaillemme tärkeä. Erityisesti ketteryytemme ja skaalautuvuutemme ovat kysyttyjä myös uusilla toimialueillamme."

Jani Valkonen

Avainasiakaspäällikkö

"Hyvin toteutettu palvelu on asiakkaan kuuntelua ja ajan antamista. Tahtotilamme on, että palvelustamme jää hyvä mieli. Joka kerta."

Saara Happo

Efecte-konsultti

”Elmolla asiakaslähtöisyys, yhteistyö ja hyvä fiilis ovat kaiken a ja o. Asiakasta tai työkaveria ei jätetä yksin, vaan yhdessä pyritään parempaan eikä nauraminen työajalla ole kiellettyä."

Matti Järvinen

IT-palveluiden päällikkö

"ICT alalla ja työelämässä muutoinkin ainoat todelliset kilpailutekijät ovat ihmiset ja palveluasenne. Täällä Elmolla nämä ovat kunnossa."

Elmolaiseksi?
Juuri sinä?

Elmolaiseksi

"Vahva kasvu edellyttää vahvoja osaajia. Haluaisitko päästä työyhteisöön, jossa odottaa innostuneet ja asiantuntevat kollegat? Lähetä meille avoin hakemus ja kerro kuinka sinun osaamisesi tekee yrityksestämme paremman. "

Tehdäänkö yrityksestäsi parempi?