Asiakastiedote: Muutoksia laskutuksessa 📢

Hyvä asiakkaamme

Laskutuspalvelussamme tapahtuu muutoksia 1.5.2024 lähtien. Muutokset koskevat laskujen tilinumeroa, maksumuistutuksia ja perintää sekä laskuihin liittyvää asiakaspalvelua. Luethan siis kirjeen huolella.​

Laskutuspalvelussamme tapahtuu muutoksia 1.5.2024 lähtien. Muutokset koskevat laskujen tilinumeroa, maksumuistutuksia ja perintää sekä laskuihin liittyvää asiakaspalvelua. Luethan siis kirjeen huolella!

1. Laskutuksemme tilinumero muuttuu

Jos yrityksellänne on käytössä verkkolasku, laskulle päivittyy maksun saajan tilinumero automaattisesti, eikä sinun tarvitse tehdä mitään – mutta jos saat laskun paperisena tai sähköpostiin, tulee maksun saajan tilinnumero päivittää verkkopankissasi seuraavaa laskua maksaessasi!

2. Laskun maksamiseen liittyvät asiat

Maksumuistutukset, eräpäivien siirrot, maksuneuvonta ja laskujen perintä siirtyvät kumppanillemme Ropo Capitalille. Ropo Capital tarjoaa laajat palveluajat ja -kanavat, mukaan lukien Ropo 24/7-itsepalvelukanavan (www.ropo-online.fi)

Huomioithan, että Ropo Onlinen käyttö yrityksen nimissä edellyttää asiointioikeuksien tarkastamista. Lisätiedot Ropo Capitalilta. Puhelimitse palvellaan ma-pe klo 8–20 ja la klo 10–15 numerossa 09 42461382.

Palvelumaksut määräytyvät Ropo Capitalin hinnoittelun mukaisesti.

3. Laskun sisältöön, tuotteisiin ja palveluihin liittyvät asiat

Asiakaspalvelumme neuvoo jatkossakin tuttuun tapaan laskujen ja sopimusten sisältöön liittyvissä asioissa. Tavoitat meidät jatkossakin sähköpostitse osoitteesta yritysasiakaspalvelu@elmo.fi sekä puhelimitse numerosta (03) 455 2000.

Laskuihin ja maksamiseen liittyvät tiedot löydät nettisivuiltamme kohdasta Tukea ja apua. Lisäksi asiakaspalveluiden yhteystiedot näkyvät tulevilla laskuillasi.

Mikäli muutokseen liittyen herää kysyttävää, ethän epäröi ottaa yhteyttä.
 

Ollaan yhteydessä,

Elmo