Hallinta- ja valvontapalvelu
Perinteisesti hallinta- ja valvontapalvelut toimii hienosti sanottuna reaktiivisesti; käyttäjä havaitsee ongelman ja soittaa siitä palvelupisteeseen. Tämä tapahtuu usein kuitenkin vasta siinä vaiheessa, kun tilanne on niin sanotusti päällä eli työn tekeminen on keskeytynyt tai ainakin merkittävästi vaikeutunut.
Tavoitteemme on kehittää palveluamme jatkuvasti proaktiiviseen suuntaan. Tämä tarkoittaa sitä, että palveluiden, verkkolaitteiden, palvelimien, ohjelmistojen ja käyttötilanteiden kuntoa ja terveyttä valvotaan ja ongelmiin puututaan jo ennen kuin ne alkavat häiritä työntekoa.
Työtämme on tehdä sinun yrityksestäsi parempi. Ja työarjestasi sujuvampi ja viihtyisämpi. Kun IT-ympäristösi on hoidossamme, voit keskittyä olennaiseen.
Haluatko tietää lisää? Ollaan yhteydessä.